掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

【閨蜜睡房】黎瑞恩謝絕同老外談戀愛 __,黎瑞恩,

呢集小恩子同主持人Angela大談感情生活!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新,今集繼續請來黎瑞恩(小恩子),與 ...


呢集小恩子同主持人Angela大談感情生活!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新,今集繼續請來黎瑞恩(小恩子),與主持人俞詠文(Angela)暢談家庭同與感情事。雖然仔女身在外地留學,但小恩子坦言唔擔心囡囡感情事,究竟點解可以咁放心呢?重回單身生活的小恩子重話唔急於搵第二春,另一半最好是有共同語言以便溝通,謝絕與外國人談戀愛。

小恩子一向是圈中的「義氣女」,不時向身邊朋友伸出援手,想知點解佢咁好人?又有冇人會因佢嘅善心而有借冇還?就要密切留意《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!