掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

做運動拍拖!陳凱琳搵鄭嘉穎教打網球 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

Grace出席馬拉松活動。藝人陳凱琳(Grace)現身啟德郵輪碼頭出席馬拉松活動,未有落場跑的她前來為選手打氣,又為完成賽事的選手送上獎牌。Grace ...


Grace出席馬拉松活動。


藝人陳凱琳(Grace)現身啟德郵輪碼頭出席馬拉松活動,未有落場跑的她前來為選手打氣,又為完成賽事的選手送上獎牌。

Grace直言自己平時都有跑步,不過就只是在健身室内跑,因為拍劇時間不定時、又要開通宵,她又指今日的選手裏面年紀最小的只有十三歲。一向有運動的Grace被問可有與男友鄭嘉穎一起運動?她說:「有打過網球,不過我冇天分,都係玩番跑步算喇!(嘉穎有冇教你?)有教,但係我真係冇天分,打網球要用手臂嘅力,我就跑步好啲,中學都有跑開!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!