掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

接湯洛雯收工補鑊 羅天宇強調:我冇新歡 __,羅天宇,湯洛雯,

羅天宇聽到女友湯洛雯話掟佢入雪櫃,即時隔空冧對方!藝人羅天宇出席明珠台《第90屆奧斯卡頒獎典禮》記者會,對於女友湯洛雯(靚湯)自爆近日少與他聯絡,天宇 ...


羅天宇聽到女友湯洛雯話掟佢入雪櫃,即時隔空冧對方!


藝人羅天宇出席明珠台《第90屆奧斯卡頒獎典禮》記者會,對於女友湯洛雯(靚湯)自爆近日少與他聯絡,天宇亦直言靚湯認真忙碌,自己也即將到橫店拍攝無綫劇集《包青天再起風雲》,但就否認雙方處於冷戰期,也不擔心此舉會影響雙方感情。

談到靚湯表示要掟他入雪櫃,天宇謂:「雪吓先?咁多嘢做係好事,工作為先嘛!我冇新歡㗎!(點氹番女友?)抽多啲時間陪佢,接佢放工囉!」他又指已入行十年,希望於工作上得到肯定。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!