掃呢頁CODE去手機

2018年2月23日 星期五

陳靜:最後一露!「E神」陳靜好波 __,E神,陳靜,EASON,

陳靜好波!女星陳靜早前趁着新春假期偕同母親及姐姐等到峇里度歲,享受陽光與海灘,並不忘留倩影,以三點式上陣拍攝私人寫真,盡展其驕人身材,並更是她的「最後 ...


陳靜好波!


女星陳靜早前趁着新春假期偕同母親及姐姐等到峇里度歲,享受陽光與海灘,並不忘留倩影,以三點式上陣拍攝私人寫真,盡展其驕人身材,並更是她的「最後一露」!今年為吸金中港兩地走的陳靜,原來稍後要為新片的角色犧牲色相,女神變肥妹,化身一位噸位十足的肥妹,要在三個月內增肥超過廿磅!陳靜接受東網訪問,問到這是否增肥前最後一擊性感時,她即笑說:「見到咁靚嘅景,唔好嘥要影吓靚相,啲相係媽咪幫我影!嚟緊因為要配合角色而要增肥,可能導演見我本身有啲肉哋啩!增肥會用健康嘅方法,公司安排咗營養師同健身教練,因為部戲要拍增肥同減肥嘅戲分,今次都算係一個挑戰,我想試新鮮唔同嘅嘢,作為演員係應該多作嘗試!」

陳靜說出發峇里前病倒,抵步後首兩天仍有少許不適,她說:「本身想學潛水,但病病哋,最後都冇學,反而同屋企人一齊每日都擦海鮮,食咗唔少龍蝦,真係好開心!」至於新年願望,她笑言要貪心一點,她說:「今年希望事業同姻緣都豐收!當然最緊要係身體健康!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!