掃呢頁CODE去手機

2018年2月23日 星期五

黃浩然曹永廉又食又拎 郵輪HeHe互餵 __,HeHe,黃浩然,浩然,曹永廉,黃浩,男同性戀,

羨慕呀!藝人曹永廉(阿廉)及黃浩然早前為星夢郵輪「世界夢號」拍攝宣傳片「進退兩男『公』心計」,二人與星夢郵輪總裁戴卓爾·布朗(ThatcherBrow ...


羨慕呀!


藝人曹永廉(阿廉)及黃浩然早前為星夢郵輪「世界夢號」拍攝宣傳片「進退兩男『公』心計」,二人與星夢郵輪總裁 戴卓爾·布朗(Thatcher Brown)先生及市場部高級副總裁 李鳳霞女士晚上到船上出席首播會,阿廉及黃浩然更即場在大雨中互餵蛋糕。

二人接受訪問時表示對酬勞滿意,問到是否因去年拍攝節目《公公出埠》而獲邀拍攝,浩然說:「都有影響嘅!大家都會覺得呢個組合幾好笑同有默契,會覺得我哋夾到啲火花。我同阿廉都少見,今次可以寓工作於娛樂。」阿廉則笑言只於劇集上見到對方。

他們表示有到郵輪部份地方參觀,有機會會同家人上船遊玩,阿廉說:「好多嘢大人同小朋友都啱玩。(多唔多同家人坐郵輪?)好耐之前都有上過去玩,唔使開工小朋友放假都會帶佢哋玩。」而浩然表示大仔都想跟他出席活動:「我哋成全佢就要考好個試。」提到眾人中只有蕭正楠未有小朋友,阿廉搞笑說:「嚟咗就會有小朋友」

而阿廉透露無綫正計劃再拍新一輯《公公出埠》,他說:「可能再去一個遠啲嘅地方。」浩然亦拿阿廉於《公公出埠》發脾氣一事笑說:「幾兄弟都要傾嘅!睇吓會唔會有人發脾氣。如果有人發脾氣,我哋未必搞。」阿廉反駁笑說:「如果有人冇禮貌,我又未必去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!