網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月2日 星期五

朱慧敏童愛玲睇好李嘉豪:初戀Feel小鮮肉 __,童愛玲,李嘉,朱慧敏,

小鮮肉大有Market!女星童愛玲(Eileen)與朱慧敏(Queenie)在舞台劇中飾演好姊妹,彼此交換感情上的問題,初次合作的二人一見如故,Que ...


小鮮肉大有Market!


女星童愛玲(Eileen)與朱慧敏(Queenie)在舞台劇中飾演好姊妹,彼此交換感情上的問題,初次合作的二人一見如故,Queenie指一眾演員都是首次在香港演出舞台劇,故初次見面已相當投契。

朱慧敏向姊弟戀Say No

劇中Eileen與小鮮肉李嘉豪(Kyle)演姊弟戀,而Queenie則與王賢誌拍檔,李嘉豪笑言能與兩位索女合作,機會難得!問到如何看待姊弟戀,Eileen表示:「演出試下當然好,但我都已經結咗婚或者呢個機會要留畀Queenie!」單身的Queenie則表示愛成熟男:「我鍾意年長男士,因為人生經驗令佢哋可以喺心靈上照顧到女士。」而被視為「弟弟」的李嘉豪,被問到有否經歷「香蕉成熟時」?他笑言:「相信好多人都經歷過,中學時鍾意MISS,可能係初次喺家人以外嘅人身上感受到母性,我自己就試過鍾意中學學姐!」

童愛玲老公係初戀

兩位女士未有體驗過姊弟戀,但都二口同聲表示小鮮肉有「市場」,Queenie說:「都有身邊朋友鍾意二十多歲男仔,覺得佢哋可愛,有溫柔、單純一面,令佢哋覺得似初戀!」講到初戀,不得不提Eileen是「初戀情人就係我老公」的代言人,兩位拍檔都對此表示驚訝,笑言要藉機會向她八卦感情史,而Eileen則笑說:「我演過電視、電影同埋廣播劇,今次舞台劇係一個難得挑戰,不過我都冇機會再挑戰選美,都想聽吓佢哋講講選美經驗!」近年少有幕前演出的Eileen,今次接演舞台劇前先與家人到北海道旅行,問是否藉此機會要老公「放人」?她笑說:「老公一直都好支持嘅,都好開心工作前可以一家人享受吓先!」Queenie聞言即建議若要慶功,要由Eileen帶隊旅行慶功。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!