掃呢頁CODE去手機

2018年2月10日 星期六

【你認唔認到?】胡鴻鈞小六薯仔Look曝光 __,胡鴻鈞,

登登登櫈!歌手胡鴻鈞(Hubert)憑無綫劇《降魔的》「石敢當」一角而人氣急升,正所謂人紅自然是非多,近年變得愈嚟愈有韓星味道嘅佢,不時被傳「削骨還父 ...


登登登櫈!


歌手胡鴻鈞(Hubert)憑無綫劇《降魔的》「石敢當」一角而人氣急升,正所謂人紅自然是非多,近年變得愈嚟愈有韓星味道嘅佢,不時被傳「削骨還父」,更被指由方形面進化至V煞面。不過,前年胡鴻鈞接受東網專訪時,就誓神劈願咁提出力證否認整容。(相關新聞: https://goo.gl/Ept6JD )

呢日,胡鴻鈞喺社交網忽然晒出一張讀小六時影嘅學生相(所謂嘅有圖有真相?),並留言:「先生,你是誰呀?​」相中胡鴻鈞雖然戴上眼鏡,不過仍睇得出仲有少少面尖尖,一啲都唔似方包面……有網友就留言話細個嘅胡鴻鈞同依家唔多似樣,仲話佢依家識得打扮靚仔咗好多,簡直仔大18變呀!不過,亦有網友力撐佢冇整容,仲指一睇就知個腮骨係純天然添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!