掃呢頁CODE去手機

2018年2月10日 星期六

被肥姐激發勤力護膚 __,

聲音永遠都不會單向,多年來鄭欣宜不時都受到外間批評,但亦有不少人欣賞她,除了讚她演技不差,有人讚她五官好及皮膚靚,𠱁到欣宜好開心。網友:其實欣宜啲戲O ...


聲音永遠都不會單向,多年來鄭欣宜不時都受到外間批評,但亦有不少人欣賞她,除了讚她演技不差,有人讚她五官好及皮膚靚,𠱁到欣宜好開心。

網友:其實欣宜啲戲OK吖,講真幾好戲。

欣宜:今時今日我都覺得自己啲戲好屎㗎!好多謝你識欣賞,我唔多經驗亦唔多考究,只係上過一堂,但自己接到乜嘢角色,盡量忘記自己係邊個去做。

網友:個個都話《29+1》有欣宜唔入場,個角色係要造作得嚟唔太靚女,欣宜未必係最好,但又邊個女演員可以?

欣宜:其實我拍嘅時候都好擔心,導演不斷叫我開心啲,我都諗會唔會太可愛,但剪完片,我就明白導演點解咁做,因為角色要對比。

網友:欣宜其實皮膚唔差,五官又OK。

欣宜:我好勤力護膚,因為我十幾歲係滿面暗瘡,記得我娘親曾經同我講一句對白,令到我好hurt:「都唔知點解你會生暗瘡,我都唔知乜叫暗瘡!」佢真係好白滑靚到爆炸,平時真係唔搽粉,就咁紅唇膏搞掂。




鍾意就快D Share啦!