掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

【戀愛大過天】 頻頻攞假瘟仔 阿Sa 孖Anthony 布吉預支蜜月 __,阿Sa,蔡卓妍,

36歲的阿嬌宣布嫁人,同「醫界男神」賴弘國即將拉埋天窗。好姊妹搵到歸宿,阿Sa都唔輸蝕,搭上「百億麻雀館太子爺」石恆聰(Anthony),拍拖一年經常 ...




36歲的阿嬌宣布嫁人,同「醫界男神」賴弘國即將拉埋天窗。好姊妹搵到歸宿,阿Sa都唔輸蝕,搭上「百億麻雀館太子爺」石恆聰(Anthony),拍拖一年經常糖黐豆,阿Sa更火速融入石家,陪男友出席家人聚會,睇嚟都好快上岸!

難得搵到真愛,阿Sa就算忙到甩轆,都要抽時間箝實男友。短短半年,阿Sa已經請足三次長假,陪男友出埠,繼去年七月,二人蜜遊東京,十二月再去印度家庭旅行。最近忙住為網劇《PTU機動部隊》趕工,開拍前阿Sa已經同經理人Mani講掂數,農曆新年要放長假,陪男友出埠過二人世界。

上週二(二月二十日),阿Sa同Anthony到達機場後,急急腳行去check in櫃位,著住風褸加牛仔褲的阿Sa,戴齊cap帽、口罩包到冚,剩係得番對眼,Anthony就一個人拉住兩個大喼,有男友做阿四,阿Sa繑埋手齋睇。撞啱長假期,機場勁多人,阿Sa同Anthony一直保持距離,甚少交流,阿Sa更不時兩頭望,一見到鏡頭即刻擰轉面閃避。Check完in,Anthony即刻轉身走人,阿Sa拎完登機證後,快步跟實男友。排隊等入閘,Anthony keep住撳電話,阿Sa一直尾隨,繼續零交流,雖然阿Sa包到實一實,但依然俾途人認出,見到人眼望望,阿Sa開始唔耐煩,入閘時面燶燶。

去到目的地,阿Sa急不及待打卡,在Ig上載泳照,相中阿Sa著住吊帶背心騷玉背,呢張玉背相肯定係Anthony操刀,阿Sa仲留言話:「Nice beach! Nice sunset!」四日三夜眨吓眼就過,返港當日,同出發時著同一套衫的阿Sa,一支箭標出閘,拎行李粗重功夫繼續交俾男友,相隔廿分鐘,Anthony推住行李施施然步出,上了阿Sa的保母車齊齊返歸



鍾意就快D Share啦!