掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

【閃耀人生女人心-琦琦篇(3)】結婚廿載收過樓做禮物 琦琦最難忘呢份… __,閃耀人生女人心,琦琦,

任達華經過多次求婚,終於在泰國得到琦琦SayYes,落實婚嫁日期——97年12月29日,在維也納和澳洲影婚紗相,靚人靚景。兩人本來計劃在歐洲低調結婚, ...




任達華經過多次求婚,終於在泰國得到琦琦Say Yes,落實婚嫁日期——97年12月29日,在維也納和澳洲影婚紗相,靚人靚景。兩人本來計劃在歐洲低調結婚,但最終決定返香港,與好友親朋分享喜悅。

97年結婚,去年底剛好結婚20周年。琦琦說:「其實嫁個好老公,日日都係結婚紀念。十周年時,我哋好似去咗泰國玩,唔係好記得。今年(指2017年)一齊去芬蘭,同個女一齊去玩。」

每年結婚紀念,華哥都會送禮——送過樓,又送過舖:「20周年,佢有特別禮物送俾我,送diamond!佢好細心,今年分三個不同階段,送三粒唔同形狀嘅鑽石,送咗圓形、送咗方形,同一個心形。其實心形佢以前送過,但今次大粒啲,幾卡重,嘻嘻。」對琦琦而言,心意比樓舖更貴重。

看琦琦和任達華相處,身邊人總感受到兩人之間濃濃的愛情,「我哋依家一齊都超過20年,兩個人仲係好似啱啱識嘅感覺,呢樣嘢我好感恩,因為幸福唔係必然嘅。女人係一定要嫁俾愛情,一世要同一個人一齊喎!有冇錢唔係最緊要,婚姻係好緊要的,有相同價值觀,有共同話題可以分享。」

華哥拍電影。琦琦愛電影。有時老公無暇去睇片,她會代看,之後講俾老公聽;琦琦做珠寶,華哥會俾好多idea。

「我同華哥係一個相互成長嘅人生。我哋識嗰陣,大家事業都係一齊起步,大家一齊成長,一齊行一條路。大家付出、理解、包容,俾對方好大自由度,互相扶持,係好幸福好sweet。」

每天都講「我愛你」,講電話收線前必講「我愛你」,情人知己,有講不完的話題。但共同生活咁多年,真係冇嘈交?「真係好少,因為華哥係一個超級好脾氣嘅人,佢係冇脾氣嘅,佢朝早瞓醒都係笑住醒。我自己有時會急,佢唔會。」

壓力人人有,如何化壓力為動力,是兩人共同課題,「每人都有壓力,如果你唔識handle,你點會成功呢?我們兩個處理呢樣嘢都好好,就係將佢簡化。如果你已經好努力去做,但都fulfill唔到,咁你惟有再努力啲!」

採訪、撰文:林妙萍

攝影:周樂恒

攝錄:林德雄、葉君海

化妝:淑貞

場地:QQM、六公館(海港城)

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【閃耀人生女人心-琦琦篇(1)】任達華淺水灣食麥記追琦琦

http://bit.ly/2HMJnmK

【閃耀人生女人心-琦琦篇(2)】華哥初會女神失晒魂 琦琦:佢好緊張

http://bit.ly/2GMIRUl



琦琦說:「其實嫁個好老公,日日都係結婚紀念。」 2017年琦琦一家三口就去咗芬蘭。(受訪者提圖片)
琦琦說:「我同華哥係一個相互成長嘅人生。我哋識嗰陣,大家事業都係一齊起步,大家一齊成長。」(受訪者提圖片)

鍾意就快D Share啦!