掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

着白裙犯婚禮禁忌 Aka@SG被網友圍插 __,Aka,

Aka被網友指唔知邊個先係新娘子。歌手林奕匡與太太李靄璣(Rikko)昨晚喺香港補擺喜酒,唔好圈中好友都有出席。好似SuperGirls成員Aka仲着 ...


Aka被網友指唔知邊個先係新娘子。


歌手林奕匡與太太李靄璣(Rikko)昨晚喺香港補擺喜酒,唔好圈中好友都有出席。好似 Super Girls成員Aka仲着住條白色喱士裙到場祝賀,仲將同一對新人嘅合照擺埋上網。點知有網友話Aka套衫唔太專重場合,犯咗婚禮禁忌,甚至有人話唔知邊個先係新娘子。對於網友評批,Aka即刻喺社交網發文,話下次會留意場合衣着,佢話:「對不起,真的不知道參加婚宴穿白色會令人有所誤會。已致電Rikko說不好意思。幸好對方也沒在意,亦叫我不用放上心,但作為公眾人物,下次到別人婚禮會再多留意衣著(着)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!