掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

親力親為搞婚禮 羅力威:煩但好滿足 __,羅力威,

羅力威好開心娶到好老婆!歌手羅力威和女友雨僑早前宣布婚訊,並將於3月31日下午於清水灣舉行婚禮。今日羅力威現身電台訪問時,透露籌備工作好順利,因為想親 ...


羅力威好開心娶到好老婆!


歌手羅力威和女友雨僑早前宣布婚訊,並將於3月31日下午於清水灣舉行婚禮。今日羅力威現身電台訪問時,透露籌備工作好順利,因為想親力親為而冇wedding planner,今日開始派帖,笑言:「其實都覺得煩,但有滿足感,所以係開心。(佢有冇畀意見?)我哋好多嘢都一切從簡,晏晝喺草地行禮食飯,冇接新娘環節,到時會有210幾人到,都係同事、朋友、台前幕後咁。」 問到緊唔緊張,他表示最近都瘦咗,加上有操fit,想婚禮當日好睇啲,他說:「就來有六舊腹肌,想型啲。佢(雨僑)就好靚,都性感,啲相真係好性感,所以唔suppose會着出嚟,佢好識諗嘅,唔會冇啦啦會唔使露都露。(有冇嗌交?)冇呀,我都好開心就嚟娶到個好老婆,互相家長都相處得好好,冇麻煩。」他指婚後會兩個人住過二人世界。

至於談到生BB,羅力威坦言未有計劃,因為唔肯定自己做唔做到好榜樣,但知道雨僑一定會係一個好媽媽,他說:「佢有好多優點,讀書又好叻。(你都諗好晒。)順其自然」另外,他預告雨僑會推出關於結婚嘅新歌。講到度蜜月,他直言:「未諗,大家都唔易夾時間,我哋相處連食丁麵都要快食,但我哋都唔渴望去度蜜月,一齊食丁麵都好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!