掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

姚子羚分手似層層 黃智雯:畀啲空間佢 __,黃智雯,姚子羚,

姚子羚傳同拍拖三年嘅男友鄭子邦已分手。(資料圖片)「胡說八道會」幾位好姊妹胡定欣、李施嬅、胡蓓蔚、姚子羚及黃智雯前晚齊齊有個飯局,施嬅更於社交網晒相聚 ...


姚子羚傳同拍拖三年嘅男友鄭子邦已分手。(資料圖片)


「胡說八道會」幾位好姊妹胡定欣、李施嬅、胡蓓蔚、姚子羚及黃智雯前晚齊齊有個飯局,施嬅更於社交網晒相聚照,更留言:「#難得 #justbehappy #wesupport #byyourside #胡說八道會 #撐你」而定欣亦留言:「人與人之間,無論任何關係,最需要係溝通。去關心,了解,理解對方,或者有時候最大的幫忙就只是心靈,精神上的支持。我愛你們,就是喜歡你們每一個都健康快樂。」

「胡說八道會」姊妹講了這麼多打氣說話,原以為是為了被指押後婚期的智雯打氣,不過,今日就有指子羚原來與拍拖三年的男友鄭子邦已分手,難怪之前子羚自己獨自去旅行之後,又與閨蜜龔嘉欣去沖繩散心。

對於分手一事,子羚暫未有回覆,而其好姊妹智雯被問及此事時,只謂:「感情嘅事唔代答作為姊妹更加應該給予空間。」至於胡蓓蔚則回應:「唔好意思呀,感情事我哋唔幫佢代答啦🙏」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!