掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

信自己好靚!鄭至芝演港女喪撥頭髮整傷頸 __,港女,

舞台劇內容係講科技令到人與人之間嘅關係變得疏遠。藝人陳明恩(Corinna)及鄭至芝(Gigi)最近忙於排練關於遊戲「七級豬」的舞台劇,準備於3月23 ...


舞台劇內容係講科技令到人與人之間嘅關係變得疏遠。


藝人陳明恩(Corinna)及鄭至芝(Gigi)最近忙於排練關於遊戲「七級豬」的舞台劇,準備於3月23至25日在上環文娛中心演出。Corinna其中一個角色是生於香港的外國人,她認為大家對人際關係沒以前看得重,想透過劇情指出科技令人與人變得疏遠:「有段戲講個老人家好老先學識表達自己,佢之前乜都話Yes,心底好多說話冇講出嚟,到老就爆鬧人哋。點解佢唔一早學識講真心話呢 ?雖然我哋愛對方就要修飾說話,但都唔好乜都唔提出。」

演港女撥頭髮到傷頸

Gigi認為維繫關係一定不可以懶惰,大讚Corinna時常關懷朋友,自己就會有很多藉口:「成日話好忙、唔阻人照顧小朋友,慢慢同朋友就幾年冇見。」至於其角色,飾演超級港女的她笑言撥頭髮撥到chok傷頸:「其中一段就講我嘅丈夫對我不忠,我要飾演埋佢4個外遇,所有呢啲角色我都未做過,最難就係相信自己好靚,每次都要畀啲新刺激導演同拍檔,好開心!」

互補不足

談到兩人以往就讀演藝學院,讀音樂劇的Corinna坦言可與讀劇戲的Gigi互補不足,Corinna幫手記舞步,而Gigi就負責記台詞。至於另一同學王祖藍,Gigi很欣賞他有禮貌及勤力,希望日後有機會合作。Corinna則認為祖藍對自己影響很大:「之前我工作上好多位Kick住咗,佢都畀到好好嘅意見我,仲試過講中我掙扎緊嘅嘢,一講我就喊!演戲、表演同學習做人,我有好多嘢要慢慢突破,好感激佢支持我,搵我拍《老表》系列劇集,令大家認識我,仲度身訂造寫咗個好角色畀發揮。」

Corinna 's Blouse : FAVEbykennyli

Corinna 's Earrings:Millie Feuille from FAVEbykennyli

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

ttps://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!