掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

騙徒拎合照呃錢!林保怡發文呼籲勿上當 __,林保怡,

林保怡爆有騙徒拎住同佢嘅合照去呃錢。藝人不時在公眾場合被粉絲要求合照,但今日林保怡就在社交網發文,表示有人以他的頭像四出招搖撞騙,他發文呼籲身邊朋友要 ...


林保怡爆有騙徒拎住同佢嘅合照去呃錢。


藝人不時在公眾場合被粉絲要求合照,但今日林保怡就在社交網發文,表示有人以他的頭像四出招搖撞騙,他發文呼籲身邊朋友要小心、切勿上當,林保怡上載與愛犬「阿水」的合照並發文表示:「兄弟姐妹們,必須要警惕了!我和『阿水』從來不會在網絡上找任何人借錢要紅包,如果有人用我的頭像和名稱要借錢要紅包,這個必須要小心!另外有些人拿着跟我合影的照片招搖撞騙,也要小心。Be Happy。」

​​​​

東網聯絡上林保怡,他表示近日不斷收到朋友告知,有人利用與他的合照招搖撞騙,他說:「已經唔係第一次,通常喺內地發生,好難話去報警,所以要喺社交網講出嚟叫朋友小心啲、唔好中招。網絡世界好大,一個電話騙案可以呃你幾千萬。我每日同唔少人影過相,唔影又唔得,呢啲太普通,我分唔到佢哋係好人定壞人。相信唔止我一個藝人遇到呢個情況,我當然唔識對方,所以我要講呢件事出嚟,等對方知道我已經知道呢件事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!