掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

【因禍得福】迪子韓國撞甩牙帶挈搵銀 __,迪子,

迪子早前喺韓國意外撞爆牙。歌手迪子去年10月底和女友人在韓國旅遊時,於餐廳跌倒臉撼300磅重鋼櫈,不但撞甩門牙及撞瘀手腳,嘴部受重創要入院縫23針,返 ...


迪子早前喺韓國意外撞爆牙。


歌手迪子去年10月底和女友人在韓國旅遊時,於餐廳跌倒臉撼300磅重鋼櫈,不但撞甩門牙及撞瘀手腳,嘴部受重創要入院縫23針,返港後又要整牙,而事隔約四個月,迪子再到韓國工作,似乎已走出陰霾。

仲會去去Cafe

現時仍身在韓國迪子接受東網訪問時,表示此行是去韓國拍廣告及拍新歌《美哉》MV,可是因為工作時間太長不夠休息,加上當地天氣嚴寒,結果病倒了:「我覺得依家一日要有48小時先夠做,過多兩日就冇返港,我對韓國都冇乜陰影,因為我出意外時,好多(韓國)人喺呢度都幫我啦,啲人好好,所以就冇乜感覺,我嚟咗太多次,變咗都唔會因為嗰次意外而唔嚟,但係最多唔去嗰間(出事)嘅Cafe囉,去咗其他,我就好鍾意去Cafe,因為好靚。」

因禍得福

迪子坦言今次拍廣告是因禍得福:「因上次出意外經香港報道後,韓國傳媒都有轉載,所以韓國呢邊搵佢做代言,反且香港就冇,韓國呢邊見到報道,覺得我好勇敢,好適會做佢哋代言人,所以搵咗我拍嘢,同埋拍埋呢首新歌MV,個廣告會夾埋新歌一齊出嘅,我自己都好期待廣告同新歌,我都好努力籌備喺書展時推出我新書加CD,新歌會喺書展前推出,希望大家多多支持。」

酬勞夠整牙

迪子說此行共五天,酬勞夠她作整牙的費用,問她可考慮在韓國發展?她說:「首先要學先囉,我唔識㗎喎,我只係睇韓劇學咗啲,識好少,如果佢哋唔介意聽廣東話,我都願望去做騷唱歌,其實遲啲我都會嚟唱歌做騷嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!