掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

新劇收視好 香香拍嗌交戲背幾個月對白 __,香香,岑麗香,

香香為咗同黃浩然嗌交,淨係啲對白香香都背咗好幾個月!藝人岑麗香於將軍澳一間小學出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,劇集首集的「七天跨平台總收視點 ...


香香為咗同黃浩然嗌交,淨係啲對白香香都背咗好幾個月!


藝人岑麗香於將軍澳一間小學出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,劇集首集的「七天跨平台總收視點」為28.1點,成績不錯。

香香對於收視直言開心與興奮,因算是高收視,至於老公強強可有收看? 她說:「佢好少睇,因為我都要翻譯番畀佢聽,唔知係咪套劇嘅原因,我呢幾日返到屋企枱面都有生果!」至於老公的廣東話如何?她表示對方識講,情況似她初初來港發展的時候,笑指自己現在看古裝片亦都要看英文字幕。

她指劇集播出後見到不少人給予她評語,大讚她的成語變好,她說:「第三集我同黃浩然嗌交,啲對白背咗好幾個月!不過之後我叻番次,要教浩然講英文!」

談到白色情人節將如何與老公度過?她笑謂:「我都唔記得咗添,佢應該都唔知㗎啦,依家就諗吓有啲咩搞啦,不過我哋都唔係好重視節日!」又透露老公昨天生日,但未有大事慶祝,老公表示只要她在身邊已足夠。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!