掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

黃子華「脫毒」想多拍戲 __,子華,黃子華,

黃子華成功脫毒,他跟佘詩曼主演的電影《棟篤特工》截至前日,累積票房已去到4,045萬元,大破子華過往票房總和。子華、佘詩曼、C君等人前晚在銅鑼灣出席《 ...


黃子華成功脫毒,他跟佘詩曼主演的電影《棟篤特工》截至前日,累積票房已去到4,045萬元,大破子華過往票房總和。子華、佘詩曼、C君等人前晚在銅鑼灣出席《棟》片慶功宴。子華笑言只要有1,000萬票房都叫做脫毒,希望可以作為入場券,拍多點電影,他說:「不過我唔覺《一蚊雞保鑣》係啲乜恥辱同污名。」至於會否開續集,仍時未知之數,但直言非常享受這趟過程。

子華7月會在紅館舉行棟篤笑,構思早在一年前已想好,身邊的阿佘打蛇隨棍上說:「有個二十年冇見嘅朋友,叫我幫佢訂60張。」子華笑言:「𠵱家啲人問我留飛都已經係三位數咁問,唔會係幾十張。」至於有報道指他已結婚生仔,他笑言真的話會跟大家說。

採訪:張俊銘

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!