掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

鄧麗欣:Kary佗緊仔定女?Stephy送灰色禮物畀BB __,Stephy,吳雨霏,Kary,鄧麗欣,

灰色即係…歌手鄧麗欣(Stephy)、楊鎧凝、徐榮及鄭麗莎到大潭出席慈善步行起步禮,與參加者齊齊做熱身。Stephy表示11年前曾與主辦機構到孟加拉探 ...


灰色即係…


歌手鄧麗欣(Stephy)、楊鎧凝、徐榮及鄭麗莎到大潭出席慈善步行起步禮,與參加者齊齊做熱身。Stephy表示11年前曾與主辦機構到孟加拉探訪,她說:「嗰時都幾落後,我哋幾個人縮埋一間房先夠膽瞓,冇熱水沖涼,食嘅又麻麻。」她又指有到醫院了解手術情況及眼疾問題,因此認為活動很有意義:「落後地方嘅人唔係好認識眼疾,以為係正常,嗰次可以教育佢哋。」她透露小學時期已有2、3百度近視,但貪靚不想帶眼鏡,看不清黑板就時常要看同學的筆記:「搞到好似出貓咁!到中學頂唔順,成5、6百度先帶眼鏡。之前成日認錯人,好尷尬,人哋以為我好Cool唔睬人,其實我係見唔到佢,依家就做咗激光手術。」

死都唔爆姊妹秘密

說到前一晚跟懷孕超過五個月的吳雨霏(Kary)見面,Stephy坦言很久沒見對方:「佢好好,幸福滿面,冇肥好多,係飽滿咗,好開心。(知道仔定女未?)你哋問番佢啦。(驚好似上次唔小心爆咗楊愛瑾佗B仔?)上次係冇心,真係唔知佢未講,不過好彩嗰時佢都差唔多宣布,今次我就死都唔會講!」問到可有準備禮物?Stephy表示正在想:「仲有時間。(禮物係藍色定紅色?)灰色,型啲,依家興中性,男女都得,下一個又可以用番。」她自言已是兩個男孩的契媽,不想契太多,但希望有個契女。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!