掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

岑麗香低胸露線搶焦 唔怕走光起腳再晒腿 __,岑麗香,

嗚…點解做咗人妻都咁索??!!無綫藝人岑麗香、馮盈盈、陳煒及黃浩然等在將軍澳為無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,以貼身低胸衣配高衩短裙的香香,上露事業 ...


嗚…點解做咗人妻都咁索??!!


無綫藝人岑麗香、馮盈盈、陳煒及黃浩然等在將軍澳為無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,以貼身低胸衣配高衩短裙的香香,上露事業線下露白滑長腿,非常吸睛!雖然裝束不方便,但在台上玩遊戲時香香非常落力,又拎着菠蘿起腳,看似非常驚險!

做「巴渣女」

香香受訪時講到她低胸搶鏡,她扯開話題笑謂:「我為呢套戲犧牲好多就真,角色造型需要戴眼鏡,我拍嘅時候一日戴十幾粒鐘,結果視力差咗,依家要搵時間驗眼!」她笑指今次性感戲份交由馮盈盈負責,自己今次改戲路,扮演一名「巴渣女」。

為鍾嘉欣祈禱

談到好友鍾嘉欣再次懷孕,香香開心表示:「有時間都想去探吓佢,知佢佗得比上次辛苦,幫佢祈禱啦。(人哋第二個喇!)我會繼續努力,但要睇上天安排。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!