掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

關員聽到苦況?阿聰成功過關:幸福唔係必然 __,

恭喜晒阿聰,關關難過關關過啊!早前藝人張繼聰喺ig拍咗段短片,自爆每一次返內地工作過關時都會被「扣查」,原因係回鄉證同身份證證件相「出事」,兩張相都同 ...


恭喜晒阿聰,關關難過關關過啊!


早前藝人張繼聰喺ig拍咗段短片,自爆每一次返內地工作過關時都會被「扣查」,原因係回鄉證同身份證證件相「出事」,兩張相都同佢依家個樣好大分別,經常被邀請入房問話,佢仲笑言成日聽到排喺佢後面嘅人講「張繼聰畀人拉咗喎!」跟住佢呢個post就被東網報道,唔知係咪因為咁,引起咗關員嘅注意!

今日張繼聰又再次返內地工作,佢上載咗一張舉v字手勢嘅相片然後話終於過關成功,仲要係2次:「懷住感恩嘅心向大家宣布,2次!今日來回都順利過關,我覺得好幸運,不過明白幸福唔係必然,我會抱住謙卑嘅心去迎接下次嘅關口 #明明張証(證)係堅嘅但過到果(嗰)吓有僥倖嘅感覺係咩人生。」真係恭喜晒阿聰!唔使再畀人邀請入房調查,不過好似仍然都係證明唔到自己身份喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!