網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

同千語傳分訊 父母速搞相睇林峯陪新女 掟公仔睇海豚 __,林峯,吳千語,千語,

【避忌】■林峯雖然不時跟新歡「長腿千語」交談,但顯得避忌。攝影:梁繼光【爆相爆片】現年38歲的林峯跟24歲的吳千語拍拖逾4年,近日由傳婚訊到變成屢傳分 ...




【爆相爆片】現年38歲的林峯跟24歲的吳千語拍拖逾4年,近日由傳婚訊到變成屢傳分手,兩人對分手一事未有正面回應。前日林峯父母出動,特意安排兒子到香港仔海洋公園遊玩,同行還有一名貌似千語的長腿少女,未知是否有意製造機會相睇。林峯全程投入,陪睇海豚表演之餘,更發揮男兒本色,掟「Peppa Pig」一擊即中,更把公仔送給女方。

林峯跟年輕14年的吳千語拍拖近5年仍未結婚,近日更鬧分手,有傳千語戀上前全國政協施子清長孫施伯雄,令婚訊變分訊。不過,前日被本報讀者任小姐透過「爆相爆片」,指中午12時許,在香港海洋公園內的香港老大街遇見林峯一家三口,同行還有一對男女及一名20餘歲身材高䠷、貌似千語的少女。



【冧女】

■林峯在海洋公園內的香港老大街,為長腿千語掟公仔。讀者提供圖片
【自拍】

■長腿千語收到林峯送的公仔,非常開心地自拍。讀者提供圖片

共食一盒魚蛋

任小姐透露林峯全程包到實,以及戴上黑色口罩,似乎怕人認出,她說:「見到林峯同個女仔一齊去掟公仔,林峯好犀利,一掟就中咗個Peppa Pig,然後送咗畀個女仔,個女仔當然好興奮啦。」她形容束馬尾的少女頗高,外形及樣貌跟千語有幾分似:「個女仔又瘦又靚,聽見佢講普通話,問林峯要唔要食魚蛋,之後見林峯攞咗嚟食,佢哋share一盒。」不過林峯表現避忌,跟新歡始終保持一段距離。其間「長腿千語」對林峯掟到的公仔愛不惜手,邊行邊跟公仔嘟嘴自拍,之後一行六人坐纜車到動感天地玩機動遊戲。



■新歡與林峯一家相處融洽,沿途有講有笑。
■在海洋劇場林峯與眾人分兩排坐,看得異常投入。

下午3時半,本報記者在海洋劇場發現林峯,一如任小姐所言同行的有林峯父母及長腿千語等一行7人。在劇場內睇海豚表演時,林峯非常投入,之後眾人就轉到海洋館睇水母,經過攤位時,又再玩掟波。一眾長輩中途想先行離開,似是想製造獨處機會給後生仔,不過林峯未有會意,更示意說:「一場嚟到,睇埋先喇!」之後眾人乘纜車返山腳,林峯父親等長輩先行離開,只剩林峯照顧四名女性繼續玩。

約5時左右,林峯準備離開海洋公園時,見有記者出現,表現淡定任影,而長腿千語最初裝作不認識,見事敗後就以公仔遮樣躲避。



【遮臉】

■長腿千語(左)見有記者影相時,以手遮臉,林峯則尾隨慢行。
【搭的】

■變裝後的長腿千語(左)由友人陪同下坐的士離開。
【棄車】

■林峯棄七人車不坐,改搭另一架的士離開。
■林峯跟吳千語由傳婚訊到分訊,令人欷歔。資料圖片

「叫佢哋唔使避」

問到是否有新戀情時,林峯說:「唔係,全部都係親戚,我爹哋媽咪啱啱先走。哎吔!唔好煩我啦,你哋唔好影佢哋。」躲在一旁變裝後的長腿千語,戴上超大太陽帽,由兩名女士陪同坐的士離開。林峯亦棄七人車不坐,改搭的士,臨上車前以WeChat留言:「叫佢哋唔使避,做乜事啫!」

對於林峯疑似相睇一事,其經理人回應:「感情事唔回應喇,希望畀啲空間佢。」千語回應亦一樣:「𠵱家工作對我嚟講好緊要,真係冇乜時間,總之工作為主。」

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪、梁繼光、黃曉程




鍾意就快D Share啦!