網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

開放追求!湯洛雯拒絕復合:想搵完美男友 __,湯洛雯,

湯洛雯出席《翻生武林》嘅宣傳活動。藝人湯洛雯出席無綫劇集《翻生武林》的馬鞍山宣傳活動,近日被揭與羅天宇結束4年情的她出席活動時心情不俗、沒有受情傷影響 ...


湯洛雯出席《翻生武林》嘅宣傳活動。


藝人湯洛雯出席無綫劇集《翻生武林》的馬鞍山宣傳活動,近日被揭與羅天宇結束4年情的她出席活動時心情不俗、沒有受情傷影響,她說:「心情Ok,有少少鬆一口氣,分開咗一段時間,都諗緊點樣畀大家知,咁啱新聞出咗,都唔想大家估咁多,因為分手新聞會牽連到其他人。」

撐陳瀅唔係第三者

湯洛雯力撐陳瀅不是第三者,她說:「梗係唔係,新聞出咗之後我哋有喺化妝間撞到,佢好無辜,佢本來冇諗住回應,覺得新聞太流。」

冇諗住復合

湯洛雯直言與羅天宇復合機會不大,因有些問題解決不了,復合也沒意思,現時再見亦是朋友。問到是否準備好接受新戀情?她說:「未諗拍拖,因為都拍咗一段時間、想沉澱一吓。不過有追求者都無任歡迎,拍拖要了解,需要時間認識。」問到有什麼擇偶條件?湯洛雯說:「穩重、成熟、細心、有困難可以幫到我,我諗個個女仔都想搵完美男友,哈哈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!