網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

楊怡嫌唔好攬 羅仲謙爆Seed操肌脹卜卜 __,羅仲謙,楊怡,

藝人羅仲謙、黃建東與莊思敏到尖沙咀出席慈善活動。羅仲謙明顯操得一身爆肌身形,西裝明顯被撐到脹卜卜,健碩身材無所遁形,他說:「我同張繼聰係同們師兄弟,大 ...




藝人羅仲謙、黃建東與莊思敏到尖沙咀出席慈善活動。羅仲謙明顯操得一身爆肌身形,西裝明顯被撐到脹卜卜,健碩身材無所遁形,他說:「我同張繼聰係同們師兄弟,大家同一個教練,依家一齊操fit,睇吓有冇機會去拍一個健身嘅旅遊特輯。(旅遊特輯係咪冇衫着?)唔會,最多特寫吓啲肌肉,希望可以同其他地方嘅藝人交流吓,唔係一定要比賽。(要操幾耐?)今次唔係要操大隻,係要操極致嘅線條,要操到好巔峰,依家完成咗一半。(同張繼聰邊個fit啲?)磅數比我強,我哋互相鼓勵,依家幾乎日日見,同見老婆一樣咁密。(戒口?)暫時唔使,仲要增磅。」

羅仲謙透露今次操爆肌因為老婆楊怡嫌棄太瘦,不像以前好攬,他說:「停咗成年冇健身,之前老婆覺得我太瘦,話攬落去冇咗以前嗰啲感覺,咁我就同佢講,你唔好後悔,我一玩健身就會好瘋狂,佢依家開始投訴我成日下晝唔喺屋企。不過,脹卜卜好有安全感嘅感覺就快返嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!