掃呢頁CODE去手機

2018年3月3日 星期六

君馨守龍門送祝福 __,君馨,王君馨,

鍾嘉欣、李亞男、苟芸慧、岑麗香和王君馨都是虔誠基督徒,她們婚前被喻為「處女黨」,但黨員近年逐一出嫁,處女黨將變索爆人妻團。五女中,嘉欣婚後搶閘升呢人母 ...


鍾嘉欣、李亞男、苟芸慧、岑麗香和王君馨都是虔誠基督徒,她們婚前被喻為「處女黨」,但黨員近年逐一出嫁,處女黨將變索爆人妻團。五女中,嘉欣婚後搶閘升呢人母,昨再承認懷有第二胎,好姊妹王君馨昨日短訊回覆傳媒,並向嘉欣送上祝福:「送晒我所有嘅祝福同埋我畀佢!」問到人妻王君馨準備何時生B?她答:「我一定會守龍門!」



■鍾嘉欣是人妻團中最早當媽媽,現在再度報喜。

陳茵媺懷念抱B感覺

圈中多仔婆陳茵媺,為陳豪生了兩子一女,她昨在圓方出席美容頒獎禮時,獲悉嘉欣再度有喜,陳茵媺即說:「恭喜晒,我都好掛住抱BB嘅感覺,但第四個,好驚,唔生啦。」陳茵媺表示享受生產過程:「雖然係好痛,但係可以同BB一齊奮鬥嘅感覺好好。生其實唔難,教先至最難,好彩佢哋嘅DNA比較乖。」一女之母的張嘉兒也替嘉欣開心:「我哋囡囡年齡接近,今年暑假返溫哥華,一定會去探佢。」

採訪、攝影:嵐山、盧妹




鍾意就快D Share啦!