掃呢頁CODE去手機

2018年3月3日 星期六

自認烏鴉嘴!黎瑞恩談婚變:唔可以賴晒佢 __,黎瑞恩,

真係烏鴉口呀!相隔16年,歌手黎瑞恩將於4月5及6日再踏紅館舉行《黎瑞恩感恩有你演唱會2018》,小恩子接受東網專訪自爆2002年在紅館唱完騷後,曾經 ...


真係烏鴉口呀!


相隔16年,歌手黎瑞恩將於4月5及6日再踏紅館舉行《黎瑞恩感恩有你演唱會2018》,小恩子接受東網專訪自爆2002年在紅館唱完騷後,曾經有人問她:「小恩你幾時會再喺紅館開演唱會?」她笑說:「當時我答:『當我離婚之日就係喺紅館再開演唱會之時。』點知畀我講中咗,真係邪惡呢件事,哈哈!(點解當時會咁講?)你冇理由冇啦啦走去開騷㗎嘛,我嗰時做完個騷就去結婚喇,結完婚一路冇嘢梗係唔會再唱歌㗎嘛,係咪先?當你再有機會唱歌,咪就係我離咗婚嘅時候囉!(你開口中!)真係好鬼烏鴉嘴。」今次唱完呢?她笑言不會有事,因為她已回復單身。

離婚未感挫折

小恩子與前夫曾智明於2014年離婚,但她不覺得是人生一大挫折,她說:「我成日覺得如果有啲嘢係唔啱,你監生要擺埋一齊,你會唔會覺得好痛苦先嗰件事?有啲嘢可能已經唔再屬於你,你夾硬再落去會唔會變番好?我真係好難諗,因為我自己個性格,有啲嘢唔得就唔得,你過咗我底線,永遠都唔得㗎喇,我係好堅持呢樣嘢。」

不排除再婚

小恩子坦言分開後可能大家都開心,但她直認當時確實好嬲前夫,她說:「肯定有啦,癲咗!(被另一半背叛接受唔到?)我想知有邊個可以接受到?當其時火遮眼,乜都唔得㗎,但依家覺得可能未必係佢一個造成呢件事,可能真係有啲嘢自己都做錯,都有朋友提醒我,話唔可以賴晒佢,話我都可能要負番啲責任。(咁你覺得自己責任喺邊?)個人太Man,可能有啲男人鍾意啲嬌嗲女人。(她隨即扮嬌嗲聲)『我真係好需要你!』但我真係唔係囉!」她坦言當時夜闌人靜,都會忍不住爆發喪喊。她可有想過再婚?她笑說:「嘩!冇諗喎,又唔係未結過,唔使(驚咗?)我冇驚喎,不過年紀大結婚都幾浪漫呀。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!