掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

身形消瘦!羅鈞滿北上發展望操肌 __,羅鈞滿,

羅鈞滿話佢食極都唔肥。藝人羅鈞滿參與ViuTV遊戲節目《GoodNightShow全民星戰》,最近在內地工作的他身形比以前消瘦不少,他說:「唔係辛苦, ...


羅鈞滿話佢食極都唔肥。


藝人羅鈞滿參與ViuTV遊戲節目《Good Night Show全民星戰》,最近在內地工作的他身形比以前消瘦不少,他說:「唔係辛苦,我係食極唔肥,要搵私人教練,有時同導演見面,佢話有角色啱我,但就嫌我太瘦,所以都要操吓肌肉。」

羅鈞滿又指離開無綫後,在內地拍攝的首個劇集即將播出,所以甚為期待。另外,他透露早前到了大阪,並與明星足球隊在伊豆跟當地的民宿足球隊比賽:「我哋以十比九險勝對方,多得神奇校長(譚詠麟)入咗最後一球,佢一共入咗三球,大演帽子戲法。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!