掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

爆晒粗!阿澤亞洲之星獎 阿田跣手跌爛 __,阿田,杜汶澤,阿澤,田蕊妮,

真係唔知好嬲定好笑!藝人杜汶澤(阿澤)執導嘅電影有份入圍《大阪亞洲電影節》,仲獲大會頒發「亞洲明星大獎」,佢仲同老婆田蕊妮飛去日本出席活動。一拎到獎嘅 ...


真係唔知好嬲定好笑!


藝人杜汶澤(阿澤)執導嘅電影有份入圍《大阪亞洲電影節》,仲獲大會頒發「亞洲明星大獎」,佢仲同老婆田蕊妮飛去日本出席活動。一拎到獎嘅阿澤,仲好開心同老婆齊齊拎住個獎影合照上載至社交網。點知.........開心唔夠幾個鐘,不幸嘅事竟然發生係阿澤身上!

夜晚九點半左右,阿澤突然喺社交網站話個獎畀田蕊妮一個跣手整爛咗,可憐嘅獎就咁一分為二,相信阿澤嬲到爆粗留言:「所以話每個成功嘅男人背後,都會有一個女人支持。我亦都唔例外。亞洲之星呢個獎,係表揚我過去對香港電影界嘅貢獻,點知食完飯,俾(畀)我老婆跣手一X掟爛X咗!佢差啲爆喊,而我心諗,我都未喊你喊乜X呀?我只能夠講一句:『世事無常,到處都是修行的道場!』唯(惟)有繼續努力,第日有機會再攞過我頂你個肺.......」

而田蕊妮亦立即喺網上留言道歉:「對唔住,對唔住,真係好對唔住!」唔少網友都叫阿澤睇開啲,仲安慰佢話田蕊妮先係佢嘅大獎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!