掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

亞洲電影大獎:鄧麗欣低胸露背夠煞食 __,亞洲電影大獎,鄧麗欣,

鄧麗欣好索呀!第十二屆亞洲電影大獎紅地氈儀式於澳門舉行,來自世界各地的演員出席支持,一眾女星更是悉心打扮,藝人文詠珊雖未見太性感的打扮,身穿白裙的她晒 ...


鄧麗欣好索呀!


第十二屆亞洲電影大獎紅地氈儀式於澳門舉行,來自世界各地的演員出席支持,一眾女星更是悉心打扮,藝人文詠珊雖未見太性感的打扮,身穿白裙的她晒出長腿,內地影星何琳以紅色低胸晚裝示人,相當高貴大方。影壇新星談善言則以型格中性打扮示人,不過露出美背,另類性感。

藝人鄧麗欣與張晉齊齊走過紅地氈,二人將頒發最佳動作電影,一向密實的鄧麗欣以低胸晚裝示人,大露背裝更晒埋小蠻腰,連司儀都問是否做足安全措拖?Stephy則表示:「件衫都幾Fit,唔怕!」受訪時,被問到是否為準備晚裝而特別吃少一點?Stephy笑言餓了幾日:「其實係天氣問題影響食欲,呢幾日胃口唔係幾好,都瘦咗兩、三磅。(金像獎會更性感?)我未揀定,睇吓有冇緣分,會唔會又靚又性感但今日都露好多喇喎!仲想點露?」今晚Stephy與張晉頒發動作電影獎項,她直言與被覺得與動作電影掛勾,感覺好型!而今次是她第二次踏上亞洲電影大獎紅地氈。

另外,藝人王梓軒、陳家樂、姜皓文、毛舜筠等亦有出席支持。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!