網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

男人嘅浪漫!Killersoap新歌講男人失戀 __,

失戀歌唔多以純男性角度出發~樂隊Killersoap上電台宣傳新歌《無色無味》,主音陳樂基(Rocky)表示是一首抒情情歌,並由結他手成員劉健文(文文 ...


失戀歌唔多以純男性角度出發~


樂隊Killersoap上電台宣傳新歌《無色無味》,主音陳樂基(Rocky)表示是一首抒情情歌,並由結他手成員劉健文(文文)主力創作:「係由男仔角度出發,係講一段關係結束咗之後個男仔依然記掛住,走唔到出嚟最後扮冇嘢。(曾經經歷過刻骨銘心嘅愛情?)好多人都經歷過㗎啦。」

Rocky笑言演繹起上嚟特別有感覺,抒情得嚟又會好Man。而MV就由低音結他手陳樂恒擔住導演,圍繞住80年代的風格,並用上倒鏡方法拍攝,問到有否邀請女友麥貝夷客串?他笑言沒有:「上一首派台歌《撞柱》搵咗佢。」談及今年音樂大計,五子希望可以出新專輯及音樂會,又透露之後會於銅鑼灣舉行Live騷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!