網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月7日 星期六

買3200呎「蝸居」扮道具!黃聖依過超豪生活 __,黃聖依,

間祖屋真係大到唔識形容!內地女星黃聖依同有米老楊子公結婚10年,一直過住富泰生活,模梗係啦!有傳楊子個人身家逾十億,家族資產更加過百億,真係唔講得笑。 ...


間祖屋真係大到唔識形容!內地女星黃聖依同有米老楊子公結婚10年,一直過住富泰生活,模梗係有傳楊子個人身家逾十億,家族資產更加過百億,真係唔講得笑。 ...


間祖屋真係大到唔識形容!


內地女星黃聖依同有米老楊子公結婚10年,一直過住富泰生活,模梗係有傳楊子個人身家逾十億,家族資產更加過百億,真係唔講得笑。

呢排黃聖依就同大仔安迪參加內地真人騷節目《媽媽是超人3》,可能黃聖依為怕呢個世界有好多人「憎人富貴厭人貧」,畀人話佢炫富就唔好,原本家住7,500呎無敵富宅嘅佢一於低調,買咗間3,200呎「蝸居」用來拍攝,用心良苦呀!不過,楊子間祖屋就喺節目中曝光,真係大到唔識形容呀!

兒子習慣孤單

始終《媽媽是超人3》係Sell溫情,節目入面模係有幾多洋蔥就落晒喺節目中,黃聖依喺媽媽地壬測試中只得28分,喺云云母親中排尾二。節目阿仔安迪被問到父母工作時會唔會感到孤單,佢就答:黃聖依答:「不孤單,因為已經習慣了。」

跟愛兒說對不起

黃聖依知道自己冇時間陪個仔就立即知衰,之後喺微博向兒子道歉,佢話:「我在想也許作為媽媽的身份,我的確應該跟安迪說聲對不起!還沒有很瞭解安迪,他卻慢慢的長大了,回頭想想,還是有很多遺憾的,現在真心覺得,甚麼都代替不了對孩子的陪伴!我羡慕奶奶跟安迪的親密感情,安迪的一句:『習慣了孤單』,讓我的眼淚止不住流下來,也許我做不了真正的超人媽媽,但我要給予孩子更多的陪伴,做一個孩子眼中的好媽媽!謝謝所有關心和支持我的人!」嘩~真係勁感人!咁以後陪多啲個仔咪得囉!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!