網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月7日 星期六

《飛虎》播放量過億 預告山聰死得慘烈 __,山聰,陳山聰,

睇嚟大家都對成績好滿意。邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》昨晚於優酷及myTVSUPER獨家上線首播,而成績亦相當理想,昨晚一連播兩集,開播一小時,播放量已達 ...


睇嚟大家都對成績好滿意。


邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》昨晚於優酷及myTV SUPER獨家上線首播,而成績亦相當理想,昨晚一連播兩集,開播一小時,播放量已達一億,一班演員吳卓羲、梁烈唯及陳山聰等對此成績都相當滿意,坦言對劇集的收看率及收視都相當有信心。

有信心新劇播放量高收

吳卓羲於劇中是一名O記警員,而昨晚播映時,他更親身上陣拍攝一場一shot過的跳天橋戲份,可謂搏晒命。卓羲接受東網訪問時表示對首播成績感滿意,更有信心表示之後會愈來愈好,他謂:「非常有信心,尋晚喺日本拍緊嘢嘅三哥(苗僑偉)都好緊張,問播成點?我覺得成套劇好有電影感,比一般嘅拍攝手法唔同,今次導演有經驗之餘,演員都好搏命。」

梁烈唯新造型夠搶

而飾演讀過心理學的壞人梁烈唯今次造型相當突出,劇中他更對臥底陳山聰使出殘忍手段加以傷害,唯唯接受訪問時謂:「今次個造型好特別,好多謝個美術總監同髮型師,大家配合得好好,對個角色都好有幫助。今次呢個角色係我咁耐以嚟第一次做,亦係最Fit嘅一個角色,拍時狀態都係最fit嘅!其實個角色唔係好奸,佢係相信佢認為係真理嘅嘢,現今嘅人唔係好知自己做緊乜,佢要將個真相帶番出嚟!」

山聰「死」得慘烈

而飾演苗僑偉臥底的山聰之後會死得慘烈,山聰指不少網民都很驚訝他為何這麼快死,大家都很喜歡這個角色,他謂:「雖然咁早死,但係都值得嘅,觀眾都好鍾意呢個角色,希望大家都會記得呢個角色。拍時樂小姐(樂易玲)都話想安排多啲戲份畀我,但我當時真係冇期拍,因為拍緊《逆緣》。呢個角色都幾好玩,我尋晚返屋企都有睇,個劇好好,希望觀眾繼續支持。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!