網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月5日 星期四

名人:李嘉欣賀老爺成首位百場頭馬馬主 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣表示全家人為老爺許世勳(圓圖)成為首位在港取得100場頭馬的本地馬主而高興。大美人李嘉欣(Michele)第五年擔任「愛彼女皇盃大使」,她與家人 ...


李嘉欣表示全家人為老爺許世勳(圓圖)成為首位在港取得100場頭馬的本地馬主而高興。


大美人李嘉欣(Michele)第五年擔任「愛彼女皇盃大使」,她與家人都是馬主,其名下的愛駒都以「寶」字命名,她解釋:「最新的一匹叫『陸寶』,都係沿用之前一系列嘅名字,所有愛駒都係我哋嘅寶貝,而囝囝Jayden就係家中嘅三寶。」李嘉欣還透露有時間會去馬房探望愛駒,大人細路一同餵飼紅蘿蔔。

培養貓狗做好朋友

另外,Michele老公許晉亨的許氏家族與馬匹甚有淵源,她表示老爺(許世勳)於1957年憑駿駒『誘惑』贏得他作為馬主後的首場頭馬,今年1月10日『獻惑』勝出跑馬地賽事,令他成為歷來首位在港取得100場頭馬的本地馬主,她說:「呢個喜訊令我哋一家人都非常開心又興奮。」

最近,李嘉欣家中飼養了一隻貓和一隻狗,她說:「多咗兩位新成員而變得好熱鬧。初時都怕佢哋夾唔,但經過磨合之後佢哋做咗好朋友,狗去咗街散步時小貓會顯得悶悶不樂,應該係因為掛住佢嘅緣故。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!