掃呢頁CODE去手機

2018年5月9日 星期三

【康城影展開幕】邊個仆親? 范冰冰七度踏足盛會做毯星 __,冰冰,范冰冰,康城,李冰冰,

第71屆康城影展於香港時間今日凌晨開幕,郭富城為新片《六月的秘密》抵達當地,偕拍檔吳建飛、苗苗齊踏紅地毯。一向愛到國際影展出風頭嘅中國女星范冰冰,今次 ...


第71屆康城影展於香港時間今日凌晨開幕,郭富城為新片《六月的秘密》抵達當地,偕拍檔吳建飛、苗苗齊踏紅地毯。

一向愛到國際影展出風頭嘅中國女星范冰冰,今次係為荷李活女特務片《355》順道到當地宣傳,雖然抵達康城後被影迷拿出李冰冰嘅相索簽名,但並冇影響國際冰嘅心情,已第七次踏足康城嘅佢繼續化身毯星,穿上Ali Karoui高訂綠色蛋糕裙站在紅地粉絲上任影唔嬲,而中國女星馬思純、李宇春等都有獲邀出席,其間更有一名疑似中國人嘅不知名大胸女子跌倒在紅毯樓梯,場面十分狼狽。

與此同時,俄羅斯出位女星Elena Lenina今次都以一貫誇張造型登場,連強國代表都唔夠佢嚟!

范冰冰與跌倒的疑似強國大胸女子 范冰冰

疑似強國大胸女子

郭富城



李宇春

馬思純

Elena Lenina

Elena Lenina

鍾意就快D Share啦!