掃呢頁CODE去手機

2018年5月29日 星期二

【《深宮計》終極劇透】陳煒唔夠胡定欣鬥被趕出宮 最後難逃一死 __,定欣,深宮計,陳煒,胡定欣,

咁多人死,點解唔見佢死嘅?唔係喎,最後太平公主陳煒成為大輸家,輸到連命都冇,真係要死㗎!今個星期《深宮計》講到陳煒和胡定欣互鬥,為了拆不拆田心宮而反目 ...




咁多人死,點解唔見佢死嘅?

唔係喎,最後太平公主陳煒成為大輸家,輸到連命都冇,真係要死㗎!

今個星期《深宮計》講到陳煒和胡定欣互鬥,為了拆不拆田心宮而反目,最後駙馬曾偉權被拖累,被皇上下令要他人頭落地。

之後陳煒完全失寵,更被趕離皇宮,認真慘豬呀!不過,她離開一集啫,後來搵到機會,重返宮中,再次得到皇上信任,大權在握,又可輕風作浪,跟胡定欣和馬浚偉繼續鬥生鬥死。

可是公主性格霸道,加上曾被趕離皇宮,駙馬又被斬頭,當然想報仇就是仇恨心太重,最後自己權鬥出事,鬥到連命都冇,難逃一死。

通常在後宮出事,都是被人出賣,出賣陳煒的,難道就是幫她做過不少壞事,下個月將會嫁給百億富商曾文豪的宮女李美慧?




鍾意就快D Share啦!