網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月17日 星期四

臀臂不分 李佳芯想練出蜜桃臀 __,李佳芯,

■李佳芯為猛男貼上貼紙,趁機摸肌肉。王浩信、李佳芯及葉蘊儀昨日現身中環一間健身美容中心出席「TRUEHealth&Beauty」活動。李佳芯趁機摸大隻 ...


王浩信、李佳芯及葉蘊儀昨日現身中環一間健身美容中心出席「TRUE Health& Beauty」活動。李佳芯趁機摸大隻男肌肉,她笑言:「感覺好似食甜品咁,但甜品唔可以成日食。」李佳芯表示與王浩信合作拍劇時,也曾摸過對方肌肉,李佳芯說:「自己都想有靚啲線條,想練出蜜桃臀,着衫可以靚啲。」



■王浩信現在每星期都會花六、七日操肌。

未有趁機會展示肌肉的王浩信表示,現在一星期花六至七天健身操肌,王浩信說:「唔使成日除衫,之前拍劇除得太多,之後拍劇要再進一步,希望練出雞扒嘅狀態,𠵱家暫時有四至六嚿腹肌,希望生番多啲肉,過咗呢段時間就會好啲。」

採訪:張俊銘

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!