掃呢頁CODE去手機

2018年5月23日 星期三

請新婚阿嬌做嘉賓 __,阿嬌,鍾欣潼,

溫碧霞和張武孝(大AL)昨到尖沙嘴出席慈善活動,呼籲年輕人關心長者,Irene坦言後生時忙於工作忽略父母。而最近籌備個唱的她,透露請了準人妻鍾欣潼(阿 ...


溫碧霞和張武孝(大AL)昨到尖沙嘴出席慈善活動,呼籲年輕人關心長者,Irene坦言後生時忙於工作忽略父母。而最近籌備個唱的她,透露請了準人妻鍾欣潼(阿嬌)做嘉賓:「同阿嬌同公司相識多年,曾經大家都經常傾心事。女仔無論幾犀利幾叻都好,感情好重要,祝福佢搵到真愛,戥佢開心。」

大AL曾改編西城秀樹金曲為《Laura》,他說:「1979年時改編,當時呢首歌好紅,又有rock味,好啱我唱。」對於西城秀樹離世,他感到很惋惜:「之前都有聽聞佢身體狀況唔太好,見到佢由一位好英俊嘅男士變成咁樣,咁大差異,都警惕自己要好好注重健康,佢嘅年紀比我細,𠵱家自己都會跑步keep住身體,近年都跑全馬馬拉松。」

採訪、攝影:卓寶花




鍾意就快D Share啦!