網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月18日 星期五

電視版第一代滅絕師太 上官玉冇戲癮 __,上官玉,

金庸武俠小說過去逾半世紀經常被中港台翻拍成電影同電視,好似《射鵰英雄傳》、《神雕俠侶》、《倚天屠龍記》同《鹿鼎記》等等,其中單係《倚天》,計埋近日大陸 ...


金庸武俠小說過去逾半世紀經常被中港台翻拍成電影同電視,好似《射鵰英雄傳》、《神雕俠侶》、《倚天屠龍記》同《鹿鼎記》等等,其中單係《倚天》,計埋近日大陸新電視版《倚天》,前前後後翻拍過11次(以張無忌為主角計算),最新出爐嘅,有大陸新版《倚天》。

呢個大陸版《倚天》,係第八次翻拍,之所以引起香港觀眾留意,係因為滅絕師太由周海媚飾演,而周海媚喺馬景濤版本嘅《倚天》,係飾演周芷若,依家「升呢」做咗佢師傅。

不過,如果講到歷年最神似最「滅絕」嘅滅絕師太,絕對係78年喺鄭少秋第一代電視版《倚天》演出嘅上官玉。雖然當年無論製作、攝影、特技、道具或者化妝方面較簡陋,但上官玉凌厲眼神再加上講說話鏘鏗有力,一出場已經成個氣場喺晒度,完全演活滅絕師太角色,好多場佢一場講對白,已經好壓場,例如光明頂叫周芷若用刀刺殺張無忌一幕,令人背脊都寒一寒。

年逾70嘅上官玉,原名梁秀珍,大家對佢較近期嘅印象,係「關鍵旅遊」結業。關鍵旅遊就係由上官玉同其前電視藝員關鍵丈夫1982年創辦,「旅行搵關鍵,招積出色舒適超級超值」,此歌絕對係一代人集體回憶。

60年代開始,上官玉先主力拍粵語長片,最初藝名「鶯鶯」,曾參演百齣電視劇同電影,當中粵語片佔多數,有功夫底子,舞台功架造詣不俗,曾與陳寶珠合拍《黑白飛天貓》,可惜總是主角緣薄。

及後上官玉加盟無綫,拍過不少劇集,包括《京華春夢》、《發現灣》、《女黑俠木蘭花》、《家變》同《義不容情》等等,多以尖酸刻薄、惡毒形象示人。但拍完91年電影《妖魔道》後,上官玉已經退出江湖冇再演出,至於同老公關鍵創辦嘅「關鍵旅遊」,亦已經喺2016年3月全線結業。

《蘋果》日前聯絡到上官玉,問佢對海味演滅絕師太有冇意見?上官玉話:「我冇意見呀,佢做梗係好」講到當年飾演嘅滅絕師太好經典,上官玉謙虛咁話:「我唔係,你哋睇啫,多謝你哋,我好普通啫。」會唔會認同滅絕師太係演藝生涯代表作,又或者係自己最中意嘅角色?上官玉稱:「我都冇所謂吖,有角色我咪做囉。」

問有冇興趣復出再拍戲時,佢語氣好肯定咁話:「冇喎,幾十歲重拍乜嘢!冇戲癮呀,呢啲係要有戲癮先至有個mood去做,我完全冇。」最後記者想邀約做專訪傾偈,可惜被上官玉婉拒。

講多少少關於上官玉嘅趣聞。1965年出道,仲喺百麗酒樓舉行記招,宣佈改藝名。當年絕非大家依家想像咁保守0架,仲係新人嘅佢,特登call晒記者去青山酒店,着間條泳衣俾大家影相。

1970年,上官玉與廣播界翹楚關鍵結婚,姊妹團包括鄧碧雲、羅蘭,關鍵就由楚原、周聰及許冠文陪同下迎接新娘,再去大會堂註冊。婚後粵語片亦開始式微,上官玉於是改投無綫拍劇。




鍾意就快D Share啦!