掃呢頁CODE去手機

2018年6月8日 星期五

馬浚偉:找數真漢子!馬浚偉半裸賀《深宮計》破10億 __,深宮計,馬浚偉,

馬浚偉找數喇!無綫劇集《宮心計2深宮計》播出以來深受觀眾喜愛,劇集喺內地國粵語嘅播放量更已衝破十億,當中劇集主要演員馬浚偉曾經喺出席活動時承諾會甫出裸 ...


馬浚偉找數喇!


無綫劇集《宮心計2深宮計》播出以來深受觀眾喜愛,劇集喺內地國粵語嘅播放量更已衝破十億,當中劇集主要演員馬浚偉曾經喺出席活動時承諾會甫出裸照贈興,呢日佢終於找數馬浚偉喺社交網先甫出一張全裸照,其實張相係佢一歲嘅時候影嘅,相中嘅佢表情呆滯非常可愛,雖然佢用小雞公仔圖案遮住重要部位,但都有晒出靚股,誠意十足。

之後,佢再甫出一張赤膊上身嘅半裸照,並留言:「好啦好啦,破10億了!兌現承諾,不過我又白又沒什(甚)麼肌肉,真的沒什(甚)麼看頭.....那就意思意思」唔少網民大讚馬浚偉係「找數真漢子」,仲話好期待睇佢同胡定欣拍床戲時嘅私密床照。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!