掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

任賢齊:13歲女亭亭玉立 任賢齊挺巨肚出巡勁誇張 __,任賢齊,

任賢齊肥到變咗大肚婆呀!向來身形Fit爆的任賢齊,最近為新戲演大肥佬角色,每日食足六餐增磅,努力狂食的他,在4月出席活動時,體重已增逾20磅,搞到身體 ...


任賢齊肥到變咗大肚婆呀!


向來身形Fit爆的任賢齊,最近為新戲演大肥佬角色,每日食足六餐增磅,努力狂食的他,在4月出席活動時,體重已增逾20磅,搞到身體血糖和血脂偏高,他又笑言被太太嫌棄大肚腩。日前小齊挺住「巨肚」化身廿四孝爸爸與太太Tina及一對子女現身中環shopping,身形明顯再度膨脹的他,肚腩大到如懷有8、9個月身孕的大肚婆,就連步姿都似到十足,肚腩行先,目測現時體重已超過二百磅。

阿女嫌棄爸爸?

當天一家四口步往該處時裝店,見小齊主要陪太太及女兒Rati睇衫,13歲的Rati長得亭亭玉立,樣子十分清秀,遺傳父母的優良血統,身高已到爸爸耳仔。買完衫,小齊孖女兒先步出,而10歲的兒子Cody緊隨其後,但好動活潑的他顧住在樓梯跳跳紮唔願走,最終要殿後的媽咪上前喝止才乖乖下來。其後Tina負責拖着仔仔離開,而女兒則與爸爸並排而行,但卻沒有拖實爸爸,莫非連女兒都嫌棄小齊肥?

肥過部電單車

另外,昨日生日的小齊在社交網上載一張電單車照片,自言是送給自己的生日禮物,如今體重直線上升,睇怕他早已肥過部電單車!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!