掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

鄧以婷:真空上陣!鄧以婷浸溫泉捉實毛巾怕走光 __,鄧以婷,

其實好危險。無綫小花鄧以婷(Irina)曾在劇集《誇世代》及《溏心風暴3》有性感演出,最近幾個星期她在旅遊節目《3日2夜》中帶觀眾遊日本鳥取,自然要有 ...


其實好危險。


無綫小花鄧以婷(Irina)曾在劇集《誇世代》及《溏心風暴3》有性感演出,最近幾個星期她在旅遊節目《3日2夜》中帶觀眾遊日本鳥取,自然要有浸溫泉環節,Irina真空上陣只圍毛巾浸溫泉,但因「限奶令」正實施,浸浴場面只Cut剩十多秒,配以遠鏡交代,騷事業線鏡頭更只得一、兩秒,相當考觀眾眼力!Irina說:「今次浸溫泉唔係着比堅尼,係得條毛巾,大家見我成日捉得條毛巾好緊,因為真係驚走光!」她直言有不少朋友表示「唔夠喉」,因此大方公開「出浴照」及最性感的美人魚造型,見Irina身材Fit爆,側臥時更略現馬甲線,實行令一班宅男噴鼻血!

扮柯南好搞笑

此外,Irina此行玩了滑翔傘及衝浪,亦以不同造型現身配合拍攝主題,她大呼過癮:「要扮唔同角色,都幾挑戰我演技,導演將我啲喜劇細胞爆發出嚟,我睇番自己扮名偵探柯南,都覺得好搞笑!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!