掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

鄭嘉穎預先幫陳凱琳慶祝27歲生日? 隔空傳情:13 14 520 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

鄭嘉穎預先幫陳凱琳慶祝27歲生日?隔空傳情:1314520今天是陳凱琳的27歲生日,昨日已有人預先為她慶祝。Grace昨晚在Instagram上發佈照 ...


  • 鄭嘉穎預先幫陳凱琳慶祝27歲生日? 隔空傳情:13 14 520


  • 今天是陳凱琳的27歲生日,昨日已有人預先為她慶祝。Grace昨晚在Instagram上發佈照片,照片中她手握插著蠟燭的甜筒並閉上眼睛甜笑,照片的左下方更寫著「13 14 520(一生一世 我愛你)」。如此暗號,難度是與嘉穎間的甜言蜜話?

    Grace以英文留言﹕「HAPPY ALMOST BDAY TO ME! Every year I get really excited about indulging in birthday sugar! But it’s not about having the biggest, most glamorous cake...rather, it’s about the little special treats from the people who I care about, and truly care about me too. Each time I blow out my birthday candle, I only wish that next year -same time, same place -we can celebrate together again! 」(祝將要生日的我生日快樂!每年生日切蛋糕都會很開心同興奮,但並不是因為擁有最大、最迷人的蛋糕...而是真正關心我的人怎樣對待自己。每次吹蠟燭時,我只希望明年同一時間,同一個地方,我們可以一齊慶祝!)

    鍾意就快D Share啦!