掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

《宮心計2深宮計》:定欣收買袁文傑!周秀娜馬國明被屈通姦 __,袁文傑,胡定欣,定欣,深宮計,袁文,周秀娜,馬國明,

好緊張呀!熱播劇集《宮心計2深宮計》下周劇情更加緊湊,飾演皇上嘅馬浚偉,處理完太平公主陳煒與妃子周秀娜嘅爭執後就因事出宮,皇后胡定欣當然伺機又出招,今 ...


好緊張呀!


熱播劇集《宮心計2深宮計》下周劇情更加緊湊,飾演皇上嘅馬浚偉,處理完太平公主陳煒與妃子周秀娜嘅爭執後就因事出宮,皇后胡定欣當然伺機又出招,今次仲拉埋馬國明落水!話說有一晚,周秀娜於浴池浸浴期間,馬國明以為有刺客闖入,就走咗入室內,呢刻胡定欣同韓馬利突然出現,見佢哋共處一室,當然就話佢哋有姦情!

之後,皇上馬浚偉回宮知悉此事,當然相信愛妃周秀娜同好兄弟馬國明,但就一直搵唔到證據幫佢哋洗脫嫌疑。最後,與馬國明啱啱熱戀嘅宮女黃心穎忽然走出嚟,仲自稱係陷害佢哋嘅人,令胡定欣計劃失敗。而被人多次陷害嘅周秀娜,一關一關咁過,冇事之餘,仲有埋龍胎,當然更得聖寵!

皇后胡定欣當然唔會就此罷休,原來縱火事件同埋屈周秀娜、馬國明有姦情嘅事件,幕後仲有一個黑手,就係畀胡定欣收買咗嘅太醫袁文傑。袁文傑更借助羅霖、張慧儀對佢自己嘅傾慕,發放唔少流言蜚語嚟攻擊周秀娜,助紂為虐。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!