網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月19日 星期二

四年前北京涉毒 房祖名為柯震東慶祝27歲生日 __,祖名,柯震東,房祖名,

2014年,房祖名同柯震東喺北京因為因涉毒被捕,柯震東被行政拘留14日釋放,而房祖名構成容留他人吸食毒品罪,判處有期徒刑六個月,並處罰金人民幣二千元。 ...


2014年,房祖名同柯震東喺北京因為因涉毒被捕,柯震東被行政拘留14日釋放,而房祖名構成容留他人吸食毒品罪,判處有期徒刑六個月,並處罰金人民幣二千元。

祖名同柯震東出獄後,都分別話視對方為一世兄弟,佢哋又真係講得出做得到,好似前年,佢哋就約埋陳柏霖一齊去睇陳奕迅嘅台北小巨蛋演唱會,昨日柯震東嘅27歲生日,房祖名就喺ig度貼咗佢哋一班兄弟齊齊慶祝嘅相,包括吳建豪、陳柏霖同祖名表弟董又霖(Jeffrey),祖名留言:「生日快樂 Happy Birthday Kai Kai! Thank You everything you have given me in my life Thank You。」

呢個生日飯聚,另一個亮點當然係最近傳出兩度向太太石貞善(Arissa),發出離婚協儀書嘅吳建豪,有指吳建豪向Arissa發離婚協議後,終令到Arissa心死,反向吳提出離婚,然而吳建豪就保持低調,只透過唱片公司回應望給他空間,未有就離婚一事作出任何回應。




鍾意就快D Share啦!