網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月15日 星期五

《宮心計2深宮計》:網民嫌周秀娜露肉少!馬浚偉:多衫要撕好耐 __,深宮計,馬浚偉,周秀娜,

網民問點解馬浚偉同周秀娜嘅床戲咁短暫?藝人馬浚偉現身會展出席典禮活動,受訪時講到他於熱播劇《宮心計2深宮計》中與周秀娜同場的戲份終於播出,由「太子」升 ...


網民問點解馬浚偉同周秀娜嘅床戲咁短暫?


藝人馬浚偉現身會展出席典禮活動,受訪時講到他於熱播劇《宮心計2深宮計》中與周秀娜同場的戲份終於播出,由「太子」升呢「皇上」的馬浚偉更向周秀娜粗暴洞房,他興奮地指回響很大,更笑言:「有網民話有冇搞錯!撕咁少(布),問題係電視台有個尺度,加上(背景)又係唐朝,着住咁多衫,除衫都要除好耐,TVB都有個Sensor唔可以太過分,只可以喺意識上(表達)。」又續指有網民好奇問之後有冇進一步「行動」,他即打趣話:「你自己諗啦,仲問!」

讚周秀娜係好演員

馬浚偉坦言拍之前有同周秀娜坐喺床上傾咗好耐點拍,又讚賞對方是一位好演員:「都要尊重番女仔,但娜姐完全話唔緊要,佢唔介意,反而就係男仔介意,不過拍出嚟都有美感。」他劇透指「皇后」胡定欣開始變狠、變奸,產生很大變化:「好多網民叫我同娜姐一齊。(咁你會揀邊個?)呢一刻都係定欣,不過遲啲個個人都各懷心計,特別係要對付『太平公主』煒哥(陳煒),最麻煩就係煒哥!」

預告同定欣密照尺度大

談到《宮》衝破10億點擊率時,馬浚偉與胡定欣都齊齊找數Post「裸照」,問到快將突破15億點擊率,他會有何表示?馬浚偉就怕醜話大人裸照唔出得,不過就會同劇組食慶功宴,他又笑指若超越20億,就強烈呼籲陳煒及監製梅小青Post兒時裸照,仲寫包單話:「到30億,就會Post同定欣一齊影嘅性感私密照,張相喺我電話度,佢哋睇完都『嘩』一聲,希望Post到!」

唔驚收視受世界盃影響

至於問到世界盃開鑼可會影響收視?馬浚偉表示不會,始終不同時段,又「教路」可以先睇《宮》再睇世界盃,加上劇集進入劇肉階段,深信不會受到影響:「發覺我啲作品經常都撞世界盃,都有唔錯收視。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!