網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月15日 星期五

【似足大劉風流】前妻女友為劉鳴煒生兩子一女 獨愛氣質型學霸 __,鳴煒,劉鑾雄,大劉,劉鳴煒,

含住金鎖匙出世,劉鳴煒03年已經袋住媽咪寶詠琴大約四億遺產起跑。加上近年當了華置主席,大劉陸續將資產同股份轉移給他,去年單是華置特別股息,已經接近14 ...


含住金鎖匙出世,劉鳴煒03年已經袋住媽咪寶詠琴大約四億遺產起跑。加上近年當了華置主席,大劉陸續將資產同股份轉移給他,去年單是華置特別股息,已經接近14億落袋。

37歲的他身家厚,同時亦似足大劉咁風流,但就偏愛高學歷女仔。就如前妻Wendy,是他英國大學同學。08年為他誕下一對龍鳳胎,但10年就分開了,現在仔女主要由Wendy照顧,劉鳴煒假期先至陪他們。

離婚唔不半年已有新歡,12年女友為劉鳴煒未婚產子,可惜未能母憑子貴,同樣分手收場。

前年跟金融之花Estella撻着,二人sweet到在facebook晒合照,公開封盤。Estella於港大經濟系畢業,曾經去荷蘭進修,是摩根大通嘅客戶投資組合經理,入得投行,都係叻女

至於俾壹仔斷正的嫩口高妹,相信學歷不錯,她跟劉鳴煒主要英文交談。冇番咁上下斤兩,都好難獲劉鳴煒垂青呀!




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!