掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

【大仔已經兩歲】43歲沈可欣再度懷孕 楊證樺:多謝上天的安排 __,楊證樺,

(資料圖片/網上圖片)
【新增回應及圖片】大台資深演員楊證樺15年同43歲嘅沈可欣奉子成婚,翌年囝囝就趕住出嚟逗利是(新聞連結:https://bit.ly/2kQmbtf) ...


【新增回應及圖片】

大台資深演員楊證樺15年同43歲嘅沈可欣奉子成婚,翌年囝囝就趕住出嚟逗利是(新聞連結:https://bit.ly/2kQmbtf),今日凌晨楊證樺又喺fb度公佈喜訊喇,佢貼咗一張超聲波圖片,公佈太太再度懷孕嘅消息。

16年,楊證樺同沈可欣喺囝囝出世後先一次過擺百日宴兼婚宴(新聞連結:https://bit.ly/2Jf7YF1),囝囝楊宏志轉眼都已經兩歲喇,但佢好快就要榮升做哥哥喇!楊證樺今日凌晨喺fb貼圖留言:「#沈可欣楊證樺的第二份禮物 #多謝上天的安排」,好多網民見到佢哋再做爸爸媽媽,都戥佢哋開心,紛紛留言祝賀。

問到係咪想追女?楊證樺剛回覆傳媒時話:「仔女都冇所謂,最重要身體健康。」可有買乜嘢畀老婆安胎:「冇乜買特別嘢畀太太食,至緊要均衡飲食,但佢仲有啲工作未完成,劇組好好,知佢有咗,太大或危險動作都改一改,多謝劇組幫手。」而楊證樺就話太太嘅預產期係12月,唔知BB會唔會喺聖誕節出世呢!?

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(資料圖片/網上圖片) 楊證樺今日凌晨喺fb公佈喜訊。(網上截圖) 楊證樺今日凌晨喺fb公佈喜訊。(網上截圖)
16年囝囝楊宏志出世(資料圖片)

16年囝囝楊宏志出世(資料圖片)
囝囝出世後佢哋先補擺喜酒同百日宴。(資料圖片)

囝囝出世後佢哋先補擺喜酒同百日宴。(資料圖片)
楊證樺個囝囝已經兩歲喇!

楊證樺個囝囝已經兩歲喇!
一家三口好幸福。

一家三口好幸福。

鍾意就快D Share啦!