掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

楊受成:阿嬌香港婚宴一定到 楊受成:我要去埋數嘛 __,阿嬌,楊受成,鍾欣潼,

楊受成講明會出席阿嬌在港舉行的婚宴:「我要去埋數嘛!」英皇集團老闆楊受成為支持好友琦琦的手錶發布活動親自到場打氣,對於早前他說會送上物業作為旗下藝人鍾 ...


楊受成講明會出席阿嬌在港舉行的婚宴:「我要去埋數嘛!」


英皇集團老闆楊受成為支持好友琦琦的手錶發布活動親自到場打氣,對於早前他說會送上物業作為旗下藝人鍾欣潼(阿嬌)的結婚賀禮,他說:「佢揀梗,任佢揀,冇所謂!(Budget幾多?係咪過千萬?)唔講喇!(傳聞送價值七百幾萬人仔內地物業?)唔講呢啲!」

對於阿嬌是否在今年九月於香港擺酒?楊受成說:「係呀!(美國冇去,你今次一定到?)梗係我要去埋數嘛。(催佢生B?)自然佢鍾意就得,因為唔好話同事,就算係自己仔女都催唔到佢哋生。」兒孫滿堂的楊受成,談起湊孫樂即眉飛色舞地說:「湊孫好開心,個男孫同女孫真係好靚。(咁靚,將來可以入行?)未有耐,男孫六個幾月大,女孫三歲,有排呀!」

談及愛將天后容祖兒,問可有向她催婚?楊受成「唉」咗一聲後笑笑口。問是否擔心對方?他說:「唔擔心!(成日傳佢分手,有冇慰問佢?)佢哋(祖兒和劉浩龍)兩個點,我就唔知,不過祖兒嘅狀態就好好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!