掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

入行後第一次跳舞 RubberBand操fit備戰演唱會 __,RubberBand,

■(左起)阿偉、泥鯭及阿正日前為演唱會宣傳,兼到健身室鍛煉體能。
■(左起)阿偉、泥鯭及阿正日前為演唱會宣傳,兼到健身室鍛煉體能。【《蘋果》專訪】樂隊RubberBand於九月舉行演唱會,正積極做宣傳兼錄新歌,其中更 ...


【《蘋果》專訪】樂隊RubberBand於九月舉行演唱會,正積極做宣傳兼錄新歌,其中更創作以運動為主題的《Moving On》,兼且拍短片,日前RB其中三位成員泥鯭、阿偉及阿正就在天后的Gym Room接受訪問,細談創作新歌的主題。



■泥鯭為開騷操弗,準備獻出入行以來的第一次,嘗試跳舞。 ■泥鯭為開騷操弗,準備獻出入行以來的第一次,嘗試跳舞。
■阿正手瓜起𦟌,平日有做開運動。

■阿正手瓜起𦟌,平日有做開運動。
■RubberBand除籌備演唱會外,亦埋首錄歌出新碟。資料圖片

■RubberBand除籌備演唱會外,亦埋首錄歌出新碟。資料圖片

「我哋冇水平」

對於港人普遍工時長兼缺少運動,泥鯭表示希望透過創作呼籲大眾齊齊動起來:「今次同Manulife合作,為佢哋全新嘅Move Kit做咗首歌兼拍咗條短片,向大眾宣傳做運動嘅好處,同時提醒我哋,尤其嚟緊我哋就會開演唱會需要好多體力,所以呢個Move Kit係提醒我哋要做運動,保持體能水平。」旁邊的阿正就笑笑口說:「其實我哋嘅水平就係冇水平。」

阿偉笑稱他們平日沒有做運動:「我哋係由零開始,其實做運動有心係唔怕遲,由𠵱家開始做都得。」除了作歌外,四位成員亦專程拍MV,提到拍攝過程,阿偉說:「過程係好大挑戰,除咗要做運動,仲要有啲舞步要配合,講真我哋拍嗰日真係好多蝦碌。」泥鯭續稱:「跳舞呢樣嘢基本上係我哋入行生涯嘅第一次,仲要有排舞老師幫我哋去設計一啲動作,排舞老師已經好錫我哋,基本上幫我哋度嗰啲動作,我哋都可以做得到。」



開始錄新歌

講到九月舉行的演唱會,問到RB是否已開始操體能?泥鯭說:「我諗最需要操嗰個係我,佢哋其實個個都好弗。」除籌備演唱會外,RB透露同步制作新大碟:「幾位大哥終於做好啲歌,𠵱家開始錄音,暫時已經錄咗一半,希望盡快完成,因為演唱會有好多嘢要準備。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強、廖達燊

場地提供:RY Fitness




鍾意就快D Share啦!