掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

Angelababy:被網友起底 Angelababy細佬原來係學霸! __,Angelababy,楊穎,

又真係……唔太似樣。藝人Angelababy(楊穎,Baby)有個細佢7年嘅弟弟楊帆,英文名叫Keven,今年已經22歲大個仔,近日佢就忽然被網友起底 ...


又真係……唔太似樣。


藝人Angelababy(楊穎,Baby)有個細佢7年嘅弟弟楊帆,英文名叫Keven,今年已經22歲大個仔,近日佢就忽然被網友起底,仲發現佢原來係學霸,依家就讀國內名校南京大學商學院,鬼鬼哋嘅佢仲畀人話外形似足泰國人,同Baby唔係太似樣咁話。

而二人喺2012年合作嘅電影主題曲MV亦被翻啅,當時Keven就擔任男主角,同Baby大玩「姐弟戀」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!